مهدویت انقلابی

او ، شکوه و فرِّ تام و تمام است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

منتظران حقیقی

کسانی که در دوران دفاع مقدس، سر از پا نشناخته در صفوف دفاع مقدس شرکت می کردند، منتظران حقیقی بودند. کسی که وقتی کشور اسلامی مورد تهدید دشمن است، آماده‌ی دفاع از ارزش ها و میهن اسلامی و پرچم برافراشته‌ی اسلام است، می تواند ادعا کند که اگر امام زمان بیاید، پشت سر آن حضرت در میدان های خطر قدم خواهد گذاشت.

امام خامنه ای 1381/07/30

به یاد شهیدحاج علی خوش‌لفظ 

پی ریزی نو

از امام صادق(ع) درباره سیره حضرت مهدی(عج) سوال شد؛ فرمود:

امام مهدی(عج) مانند پیامبر اسلام عمل خواهد کرد. همان گونه که پیامبر آنچه از روش جاهلیت مرسوم بود را از میان برد همین گونه روش های جاهلی پیش از ظهور خود را نابود خواهد ساخت و اسلام را از نو پی ریزی خواهد کرد.


منبع: کتاب نگین آفرینش

تبریک

میلاد خجسته ی

ختم رسل، حضرت محمد مصطفی (ص)

و رئیس مذهب شیعه، امام جعفر صادق (ع)

مبارک باد


دین بنی‌اسرائیلی

علیرضا پناهیان:

_ امروزه دینداری بدون #مهدویت، یک رسم منحوس در میان برخی مومنین شده است که باید فرو بریزد! دین بدون مهدویت، مثل معنویت بدون نبوت است.

_ مشکل بعدی «مهدویت بدون سیاست» است. بعضی مهدویت بدون جنگ و استکبارستیزی دارند، در حالی که امام زمان (ع) برای رفع ظلم می‌آید که این کار طبیعتاً با جنگ همراه است.

_ بعضی مثل قوم بنی‌اسرائیل، می‌خواهند به خودشان دردسر ندهند. وقتی موسی (ع) به آن‌ها فرمود: «برویم جنگ» گفتند: تو و خدایت بجنگید، ما اینجا عبادت می‌کنیم!

_ مسجد، هیات، عالم دینی و مومنی که مستمراً به مهدویت نپردازد، یک #دین_بنی‌اسرائیلی را ترویج می‌کند. دین بدون امام، مهدویت و انتظار، دین نیست؛ عین بی‌دینی و بلکه تحریف دین است.

_ مهم‌ترین مقدمات فرج، اصلاح بی‌حجابی نیست، بلکه اصلاح سیاستمداران است.

خطر بدعت ها

امیر المومنین(ع) فرمود:

هیچ چیز مانند بدعت ها دین را ویران و تباه نکرده است.  بحار الانوار،ج 78،ح 98،ص 91

مسئله‌ی اول

رهبری با هوشمندی تمام، مسئله‌ی فلسطین را کماکان مسئله‌ی اول جهان اسلام نگه داشته‌اند؛ چه در زمان فاجعه‌ی میانمار و چه در زمان نابودی حکومت داعش.