مهدویت انقلابی

او ، شکوه و فرِّ تام و تمام است

دنبال کنندگان ۷ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

دورنمای صدور انقلاب اسلامی

ما امروز دورنمای صدور انقلاب اسلامی را در جهان مستضعفان و مظلومان بیش از پیش می بینیم و جنبشی که از طرف مستضعفان و مظلومان جهان علیه مستکبران و زورمندان شروع شده و در حال گسترش است، امیدبخش آتیه ی روشن است و وعده خداوند تعالی را نزدیک و نزدیک تر می نماید. گویی جهان مهیا می شود برای طلوع آفتاب ولایت از افق مکه معظمه و کعبه آمال محرومان و حکومت مستضعفان.

صحیفه نور، ج 17، ص 480

زمینه سازی ظهور

زمینه سازی ظهور

راه خدا

راه، راه همواری نیست؛ راه خدا، راه تلاش در راه خدا، راه اقامه‌ی حق و عدل، راه رسیدن به تمدّن اسلامی و نظام حقیقی اسلامی و جامعه‌ی اسلامی راه دشواری است؛ راهی است که پیغمبران در این راه با زحمت حرکت کردند و پیش رفتند.

امام خامنه ای ۱۳۹۶/۰۸/۱۸

تسلیم امانت

من امیدوارم که این کشور با همین قدرت که تا اینجا آمده است و با همین تعهد و با همین بیداری که از اوّل قیام کرده است و تا اینجا رسانده است، باقی باشد این نهضت و این انقلاب و قیام تا صاحب اصلی ان شاءالله بیاید و ما و شما و ملت ما، امانت را به او تسلیم کنیم.

صحیفه نور، ج 15، ص 230

حس حضور

امام بزرگوار و عزیز و معصوم و قطب عالم امکان و ملجأ همه خلایق، اگرچه غایب است و ظهور نکرده، اما حضور دارد. مگر می‌شود حضور نداشته باشد؟ مؤمن این حضور را در دل خود و با وجود و حواس خویش حس می‌کند.

امام خامنه ای  74/10/17

سید کریم کفاش

 

شوخی با امام زمان (عج)

 

دریافت
حجم: 19.9 مگابایت
 

 

خورشیدی درخشان

چشم‌های ناقابل و تیره ما آن چهره‌ی ملکوتی را از نزدیک نمی‌بیند؛ اما او مثل خورشیدی درخشان است، با دل‌ها مرتبط و با روح‌ها و باطن‌ها متصل است و برای انسانی که دارای معرفت باشد، موهبتی از این برتر نیست که احساس کند ولى خدا، امام برحق، عبد صالح، بنده برگزیده در میان همه بندگان عالم و مخاطب به خطاب خلافت الهی در زمین، با او و در کنار اوست؛ او را می‌بیند و با او مرتبط است.

امام خامنه ای  بیانات در جمع بسیجیان، 78/09/03